ZÁKLADNÍ INFORMACE

P Ř E D   L E K C Í
✅  píjte dostatek tekutin
✅  1-2 hodiny před lekcí nejezte žádné velké/těžké jídlo, může se vám udělat špatně – pokud potřebujete energii, stačí kus ovoce
✅  informujte lektora o svém zdravotním omezení/ potížích

❌ žádné voňavky, deodoranty, které můžou být nepříjemné ostatním cvičícím
❌ telefon i chytré hodinky si nechte v šatně; na lekci dejte přednost spojení se hlavně sami se sebou a odpoutání se od všeho ostatního
❌ pokud jste nemocní, vyležte to v klidu doma 

V   L E K C I
1️⃣ Nechte se vést jógovým učitelem a především naslouchejte svému tělu. Máte nepříjemnou bolest v zádech? V kolenu? Točí se vám v pozici hlava? Pomalu a opatrně z pozice vyjděte a odpočívejte v některé z relaxačních pozic (shavasana, balasana). 
2️⃣ Soustřeďte se jen na sebe. Na své dýchání, tělo, pocity. Přišli jste cvičit hlavně kvůli sobě, 
3️⃣ Pro ženy v období menstruace (2-3 den): vynechte pozice, při kterých se stojí na hlavě, a u stlačovacích jen jemně masírujte břicho.
Užívejte si naopak pozice předklonů a záklonů, pozice otevírající pánevní dno.